вівторок, 17 березня 2020 р.

8-кл

Тема: Властивості та використання основ.



Завдання для засвоєння матеріалу:
    1. переглянути відео - ролик "хімічні влостивості основ" https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc
    2. за &29 розглянути Л.д. № 2 та Л.д. № 3.
    3. виконати № 226 письмово в робочому зошиті   

     Тема 2: Властивості та використання солей 


     Завдання для засвоєння матеріалу:
    1. & 32
    2. переглянути матеріал http://www.chemistry.in.ua/grade-8/chemical-properties-of-salt 
    3.  № 254 (письмово в зошитах)

    Тестовий контроль знань з  теми: "Основи. Властивості основ."

    1. Вкажіть формулу лугу:

     1)NaOH                                    2)Al(OH)3
     3)Мg(OH)2                              4)Fe(OH)3

    2.Вкажіть, якого кольору набуває фенолфталеїн у лугах?
    1)                                                 2)                                                        3)


    3.Яких правил техніки безпеки потрібно дотримуватися при роботі з лугами?
    1)використовувати захисний одяг і окуляри;
    2)працювати з лугами потрібно тільки в респіраторі;
    3)якщо луг потрапив на шкіру, негайно змити сильним струменем води і оьробити 2% розчином оцтової кислоти;
    4)розлитий луг необхідно нейтралізувати розчином оцту.

    4.Які речовини утворюються при взаємодії лугів з кислотами? 
    1)солі;                       2)оксиди;
    3)кислоти;               4)основи.

    5.Яка умова взаємодії лугів із солями? 
    1)осад;                                 2)виділяється газ;
    3)змінюється колір;           4)з'являється запах.

    6.Яка реакція відноситься до реакцій нейтралізації? 
    1)KOH + CO2 → K2CO3 + H2O
    2)NaOH + HCl → NaCl + H2O
    3)(OH)2 + FeCl3 → BaCl2 + Fe(OH)3

    7.З якими речовинами взаємодіє NaOH? 
    1)HNO3
    2)Zn
    3)AlCl3
    4)CO2
    5)Ca(OH)2

    8.Урівняйте рівняння реакції і вкажіть суму коефіцієнтів перед продуктами реакцій:

    Fe(OH)3 → Fe2O3 + H2O

    1) 1
    2) 2
    3) 3
    4) 4

    (Відповіді на тестовий контроль відправити на електронну пошту nnbulenkova@gmail.com)



    Тестовий контроль знань по темі 2: "Властивості та використання солей ". (8кл.)

    1.Вкажіть групу речовин, які взаємодіють з купрум(ІІ) хлоридом:

    a) Zn, AgN03, КОН;               б) NaOH, HN03, MgO; в) Fe(N03)3, Mg, K20;
    г) H2S04, Ba(N03)2, AgN03;    д) КОН, HCl, H20.
    2.Вкажіть сіль, розчин якої потрібно долити до розчину цинк хлориду, щоб утворився                       цинк    нітрат:
    a)Al(N03)3;    б) KNO3;   в)AgN03;       г) NaN03;   д) KN02.
    3.Позначте реакцію, в результаті якої можна одержати калій сульфат:
    а) калій + цинк сульфат;
    б) барій сульфат + калій гідроксид;
    в) калій оксид + сульфатна кислота;
    г) калій гідроксид + натрій сульфат;

      4.Вкажіть речовини, які взаємодіють із купрум(ІІ) сульфатом:
    а) залізо і ферум(III) гідроксид; б) натрій гідроксид і цинк;
    в) магій хлорид і алюміній;         г) цинк нітрат і цинк;
    д) магній оксид і магній гідроксид.
      5.Вкажіть формулу калій сульфіту:

    a)K2S03;.        б) K2S04;  в) K2S;        г) K2S2;       д) KHS03.
    6.Вкажіть метали, які вступають у реакцію заміщення з купрум(II) хлоридом:
    a) Hg, Zn;        б)Ag, Mg;       в) Au, Fe;    г) Zn, Al;    д) Ag, Hg.

    7.Визначте речовини А і D у схемі реакції MgCl2 + A→ Mg3(P04)2 + D:
    a) Zn3(P04)2, ZnCl2;   б) АlР04, АlСl3;                в) К3Р04, КСl;
    г)                                   Сu3(Р04)2, СuСІ2;          д) Р205, СІ2.
    8.Визначте речовини А і В у схемі перетворень CuS04 →  А →  В →  СuСl2:
    a) CuCl, CuO;       б) Cu(OH)2, CuO;  в) Cu(N03)2, Cu20;
    г) Cu, Cu(OH)2;        д) CuO, Cu3(P04)2.
    9.Встановіть відповідність між сіллю і парою речовин, які потрібно ви­
    користати для її добування.

    Сіль                                             Вихідні речовини

     A.  Ag3P04;                                  1. CaC03 і HN03;
     Б.  Ca(N03)2;                              2. СаС03 і H2S04;
     В.  MgCl2;                                      3. AgN03 і Н3Р04;
    Г.  Na2C03.                                  4. NaOH і С02;
    Д.  CaS04;                                   5. Mg(OH)2 і HCI.
                                                         
    10.Встановіть відповідність між реагентами і схемою реакції:
    Схема реакції                         Реагенти

    A.?+ ? → NaN03;                         1. К20 і S02;
    Б. ? + ? → K2S03;                      2.KOH i H2S04;
    B.                                                  ? + ?Na2SO4 ;  3. NaOH і H2S;
    Г. ? + ? → NaHS;                      4. NaOH і S03;
    Д. ? + ? → K2SO4;                     5. NaOH i N205;
    6. Na20 і N205.     

    (Відповіді на тестовий контроль відправити на електронну пошту nnbulenkova@gmail.com) до 14.04.2020 р.



    Тема: Хімічні властивості амфотерних гідроксидів. 

    Для засвоєння навчального матеріалу:
    1. Опрацювати параграф підручника по темі.
    2. Опрацювати конспект онлайн-уроку 
    3. Переглянути дослід: "Амфотерність сполук". https://www.youtube.com/watch?v=yvCqtfwfGxg&feature=emb_logo
    Опанувавши матеріал параграфа, ви зможете:
    • називати формули та назви амфотерних гідроксидів;
    • характеризувати поняття «амфотерність»; фізичні й хімічні властивості амфотерних гідроксидів;
    • складати рівняння реакцій взаємодії амфотерних гідроксидів із кислотами й лугами; пояснювати їх типи;
    • досліджувати хімічні властивості амфотерних гідроксидів.

    Перевірте себе

    1. Що таке амфотерність? 2. Гідроксиди яких хімічних елементів є амфотерними?3. Чи трапляються амфотерні гідроксиди у природі? 4. Де застосовують амфотернігідроксиди?Застосуйте свої знання й уміння1. Наведіть приклади амфотерних гідроксидів. Поясніть, гідроксиди яких елементів – металічних чи неметалічних – є амфотерними.2. Пригадайте, які гідроксиди входять до складу антацидного препарату «Маалокс».Складіть рівняння хімічних реакцій за участю гідроксидів, які відбуваються внаслідокзмішування цього препарату з розчинами: а) нітратної кислоти; б) калій гідроксиду.3. Зазвичай стічні води очищують від розчинних солей Алюмінію, Цинку та Хрому(ІІІ),обробляючи їх лугом, наприклад натрій гідроксидом. Поясніть, чому надлишок лугузменшує ефективність очищення. Відповідь підтвердьте рівняннями хімічних реакцій.4. За рисунком  опишіть хід досліду й спостереження під час добування нерозчинного гідроксиду й доведення його амфотерності.я його амфотерності.


    Завдання виконайте письмово в робочих зошитах. 






      Немає коментарів:

      Дописати коментар